lite fakta

Hej..Höll inte riktigt mitt så kallade ''löfte'' om att börja blogga igen. Känner att jag har lite tid nu. Ska snart sova eftersom jag har börjat jobba! Wiho. Har lite mer än två veckor kvar nu. Jobbar på Kappahl på Nova om ni ville veta. Sjukt goá pengar iallafall. Funderar på att köpa xperia den där lilla. Med eller utan tangentbord det är frågan?
Hm..alla mina bästaste vänner är iväg på semester. Tråkigt ät det, himla tråkigt faktiskt.
Längtar hemskt mycket till Alanya också. Nu är det typ bara tjugo dagar kvar. Lucky me!
Ska kolla klart Closer som går på trean nu och sedan nanna. Vi hörs snart igen ( inget jag kan lova iallafall )
Ville bara skriva så att ni vet att jag lever iallafall.
Hare! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0