Åhhh



En brun Sofie på en otroligt fin strand på Kreta

Jag vill utomlands nu! För er som varit utomlands och det har dem flesta varit någon gång i sitt liv. Visst är det det bästa som finns? Att bara komma iväg en vecka eller två och inte behöva tänka på någonting annat.
Hela dagarna ligger man och solar och badar. Och framåt kvällen går man in och duschar och fixar till sig och gör sig redo för en sjukt god måltid på någon fin resturang. Så jävla underbart! Och efter middagen väntar såklart lite party på någon klubb. Sedan kommer man hem och sover och sedan vaknar man för att gå ut och sola och bli ÄNNU brunare. Nej nu vill jag bara utomlands. Dock måste jag vänta hela sommaren för vi åker i slutet av augusti. Men bättre sent än aldrig säger jag! Alanya väntar på mig och jag känner det redan. Fy attans vad det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Sandraaaaa

AHHH JA DE ÄR DET BÄSTA!

OCH DU OCH JAG PÅ KRETA VAR BÄST!

LOVE YOU <3

2010-06-19 @ 16:24:23
URL: http://saaandras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0