Gissa vad jag har gjort...

Heeej igen! Klockan är fyra och jag sover inte? Vet ni vad jag har gjort? Mina kära vänner kan ju gissa..Något jag hatar och göra och nästan aldrig gör. Och när jag gör det blir det likadant dagen efter igen. JA! ni gissade rätt! Jag har städat mitt rum?! Hur orkar jag göra det klockan fyra på natten. Det förstår inte ens jag själv. Skönt att ha det snyggt och prydligt iallafall. Får se hur länge det varar..En dag? Kanske två. Haha nej nu vill jag faktiskt ha det städat ett tag.
Brukar ni också stöka ner era rum som attans? ( Jag hoppas någon håller med..vill inte vara den enda )
Och mamman min kommer bli jätte glad eftersom hon alltid tjatar om att jag ska städa mitt rum. Verkar bara finnas positiva saker med att ha ett städat rum, kanske ska jag börja med att ha det?
Haha, aja. Nu ska faktiskt Städ-Sofie ta och lägga sig.
Godnatt med er! Eller kanske godmorgon eftersom solen har gått upp.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0