Godmorgon

Godmorgon! Vaknade halv två och sedan gick jag ut och solade en halvtimme. Det var faktiskt riktigt varmt tills dem förbaskade molnen kom..Nu är hela himlen full! Kan det inte bara vara helt moln fritt och jättemycket sol.
Visst blir man så glad när man vaknar och kollar ut genom fönstret och ser att det är strålande sol och blå himmel? Då är man glad resten av hela dagen!
Idag är jag ändå glad och vad som händer idag det vet jag faktiskt inte riktigt. Ska träffa Sofie iallafall, sen får vi se vad vi hittar på!
 Anyway..Jag avundas både Sofia och Pauline som är utomlands. Saknar dem gör jag också!
Ska ta en skön dusch och käka lite nu. Vi hörs senareee
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0